Så snälla, säg inte nej. Bara gift er med mi-i-ig.

Här är gudago-ott att vara, tänk vad li-ivet dock är skönt.
Eller inte? Eller?
Precis som Emilia precis berättade för världen, var vi med om något otroligt under den gångna fantastiska helgen. Vi blev förälskade och jag har betett mig så obarmhärtigt flickigt de senaste dagarna.
Jag har suttit och ätit choklad,
lyssnat på Stay With Me (för att få in den ödesdigra känslan av att det aldrig kommer bli vi)
och samtidigt tittat på bilder från konserten. Om och om igen.
"Ola Salo. Ola Salo. Vill du gifta dig med mig?
Moto Boy. Ja, Moto Boy likaså. Ni är så fina båda två.
Så snälla, säg inte nej, bara gift er med mi-i-ig."
Ja, man förstår var jag befinner mig.
Idag är det projektarbetsdag. Solen skiner. Jag hittade en gammal påse Hagablandning. Festligt.
Pragresan är inställd. Kanske tar tåget till Bryssel istället och checkar läget liksom.
Det är vår vår vår vår vår!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Den fina låten etsar sig fast i hjärnan. MMMMmmmmmotoboy :)

2011-03-25 @ 12:21:51
Postat av: Ylva

Haha, jag vet. Så fort jag tänker på den, så nynnar jag på den jätttelänge. Jag tycker vi ska ha en påskfest sen! Vi har köpt ett jättegott påskte! :D

2011-03-27 @ 13:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0