I say go! I said go?

Hahah, det är ingen som läser vår blogg förutom en, två eller tre? Jaja. Det betyder att jag kan skriva vad jag behagar att skriva. Vilken tur, för jag har så mycket att skriva här. Hemlisar och mycket privata saker. Kanske vi ska göra namn av vår blogg som ju ursprungar från äcklis
    Drömscenariot? Jo men visst. Det finns ett sådant, fast vi är inte äckliga. I say go! är plötsligt ett mycket erkänt och coolt band. Mycket coolt. Jag och Ylva skriver mycket coola grejer här. Själv är jag en cooling. Fast. Det är väl ingen större skillnad från mitt nuvarande behagliga liv? Nä. Jo. 

    Hej då!


Kommentarer
Postat av: ingvar_oldsberg89

ett mykke intressant inlägg, snygga bröst

2011-01-27 @ 19:07:52
Postat av: Ylva

Jag gillar dig!

2011-01-28 @ 20:56:08
URL: http://acklis.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag diggar dig, jag diggar dig jag diggelidiggelidiggar dig, Ylva!

2011-01-29 @ 14:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0