Hemligt dokument

Sätter på de mest peppiga låtarna, ler för mig själv och dansar runt i huset. Varför då? Herre Gud, jag har inte en aning. Dagen har studier i indisk historia att erbjuda mig. Kvällen har givetvis det samma tema eftersom att jag sällan tar för mig av vad dagen har att erbjuda. Där ser ni. 
     Jag är lite stressad också. Tydligen kan mer än två timmars skärm-tid om dagen leda till hjärtproblem. När jag hörde det hånlog jag, jag sitter väl aldrig så länge vid datorn? Fast idag har jag en kvarts skärmtid kvar till förfogande. Jag som hade tänkt titta på min favorit-film. Är det värt att strunta i det? Mitt nya hälsoliv har ju redan gått i stöpet ändå.

Helt onödigt. Förmodligen helt ointressant. Hemligt. För mig, Ylva och den där tredje läsaren.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Varifrån kommer undersökningen angående skärmtid? Jag tror min lillebror hade behövt hör det... Och lite jag också, ibland.

2011-02-06 @ 15:11:52
URL: http://acklis.blogg.se/
Postat av: Jag

Vår Gemu-lärare sa det... Kanske inte så starkt argument?

2011-02-07 @ 14:21:18
Postat av: ingvar_oldsberg89

jaa... intressant... när ja inte är på på på på spåret så är ja ju framför skärmen. mitt hjärta är inte så bra, brukar va elak mot barn

2011-02-13 @ 16:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0