förälskelsens åkommor

Jag har blivit förälskad.
Livet ter sig förhållandevis ljust och ett hyllningsinlägg tycks vara på sin plats.
Det må vara en nyförälskelses åkommor, men mina tankar kretsar så kring detta.
Jag har börjat be om ursäkt på hemmafronten för att jag pratar så mycket om det.
Min framtid ser jag ljus framför mig och jag målar upp alla fantastiska scenarion,
precis som alla nyförälskade gör.
Jag vill gör allt tillsammans med dig, kära kära
Friskis&Svettis
F.S, vill du gifta dig med mig?
Om vi bortser från detta, så stiger framtiden mig åt huvudet. Vad tusan ska man göra sen,
i höst, när man är arbetslös? Vart ska jag bo? Vad ska jag göra?
Har tittat runt på olika eko-byar i världen. Kanske är det mot Turkiet,
eller Skottland jag skall min näsa vända, till hösten.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha! Detta känns inte alldeles nytt faktiskt. Du har nog blivit lika galen som mamma. Tur att F&S är till för många...

2011-02-07 @ 14:23:02
Postat av: Ylva

Ja...det är tur! Det känns faktiskt lite obehagligt att så extremt bara falla för ett koncept...

2011-02-07 @ 17:38:54
URL: http://acklis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0