God morgon!

I det somrigaste Sverige. I ett villaområde med färglada små, små hus. Ylva och jag, vi ska stjäla. Vi är förberedda, hon med en riktig pistol och jag fick förse mig med en locktång. Nog så farligt är väl det. Det blommar överallt. Stora buskar vid alla husen. Plötsligt är det så mycket blommor att vi får leta oss igenom snåren för att hitta husen. Vi hittar ett runt hus. Litet. Ylva löser av några skott mot det som visar sig vara en telefonstolpe. Jag berättar för henne att det nog är lönlöst att råna stolpen. Vi tar oss vidare genom det som blivit en nästan igenvuxen park, under de enorma buskarna i alla färger. Långt in finns husen. Men vi börjar springa. Vi kan ju råka illa ut. Med en pistol i handen, och en locktång. Vi kastar iväg det, in i snåren. Lägger oss på en enorm gräsmatta full av vintergäck och de där vita små blommorna som finns på gräsmattor. Jag ska göra en krans.

Sen vaknar jag i ett annat villaområde, grått och blä. Jippikaej :D

 


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hahaha. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.Vad underbart!

2011-04-12 @ 14:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0