Vilken underbar dag!

Efter att nu ha läst om Emilias dröm blev min dag ännu bättre.
Jag gick upp tidigt, hann äta en god frukost och cyklade i det fantastiska vårvädret till tåget, i lugnt tempo.
Satt genom världens tråkigaste lektion. Cafeterian och en bulle. Lugn promenad till tåget och fin läsning. Sedan nickarsömn. Helt underbart. Satte mig på kafferosteriet och drack kaffe och skrev texter till bandet. Så soft. Det borde nästan vara olagligt.
Gick sedan genom ett regnigt Malmö där kyrkogården var något av det vackraste jag sett på länge. Blommorna blommade, gräset var grönt och fåglarna sjöng. Trots regnet.

Nu väntar bara lite studier där jag ska fridlysa den svenska tanten.

Leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tycker om den här dagen gånger hundra och jag längtar efter helgen!! :D :D

2011-04-12 @ 21:46:11
Postat av: ingvar_oldsberg89

de e härligt å höra om era fina liv

2011-04-12 @ 23:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback